top of page

הדמיות חוץ , הדמיות פנים | שימושים ויישומים

עודכן: 26 ביולי 2023

הדמיות אדריכליות, בין אם מדובר בהדמיות פנים או בהדמיות חוץ מהוות כלי תכנוני ורישויי יעיל - הדמיות רבות אשר הופקו בסטודיו הדמיות אדריכליות ALVARO שימשו את לקוחותיהם כבר במהלך תהליך הבקשה לקבלת היתר בניה. כיום נדרשים היזמים להציג הדמיות למבנים בכדי להציג את חזיתות הבניין וכן את הנפח הבנוי בבירור ממוקם באתר וברחוב הקיים. הדמיה אדריכלית משמשת במקרה הזה כלי להצגת המבנה המתוכנן בסביבה הקיימת תוך הדגשת מאפיינים ייחודיים דוגמת עיצוב החזית, מיקומי פתחים, התייחסות לבניינים קיימים, מרפסות, צמחייה ופיתוח הרחוב בוקמת הקרקע. לצורך כך עבדנו בסטודיו הדמיות אדריכליות ALVARO עם שלל יזמים ואדריכלים על מנת להפיק הדמיות חוץ ופנים לבניין בתכנון אשר מציגות באופן המדויק ביותר את חזון המתכננים והיזמים באופן העונה על צרכי הרישוי אך גם מציג לקונים הפוטנציאליים ולדיירים הקיימים את הפוטנציאל שבהקמת מבנה המגורים. ההדמיות של הסטודיו משמשות להדמיות תמא, הדמיות לשיווק פרוייקטים מגוונים דוגמת מבני ציבור, מסחר ומגורים וכן הדמיות אדריכליות לנדלן על כל סוגיו.


הדמיית חוץ למבנה מגורים בת"א, בתכנון ליאור בן-דב אדריכלים , ⒸALVARO

לצד הדמיות החוץ, סוג הדמיות אדריכליות נוסף הוא הדמיות תלת מימד עיצוב פנים. הדמיות אלה אינן נדרשות בתהליך הרישוי שכן, אין צורך בהליך רישוי בתכנון פנים או עיצוב דירה. סטודיו הדמיות אדריכליות ALVARO עובד עם מעצבי פנים ולקוחות מגוונים לצורך הפקת הדמיות פנים המציגות בצורה המדויקת ביותר את החלל או החדר המתוכנן. במקרים אלה, הדמיות עיצוב פנים משמשות ככלי המציג את פוטנציאל ההתרחשות האנושית בחלל, אופן מיקום הרהיטים והחפצים, סוגי צמחייה וכן תנאיי התאורה. בדומה להדמיות חוץ, גם הדמיות עיצוב פנים הן כלי אשר במסגרת הפקתן ניתן לבחון חלופות תכנוניות שונות בתכנון החלל או עיצוב הפנים, לשם כך סטודיו הדמיות אדריכליות ALVARO עובד מול הלקוח בתהליך של סבבי הערות - לכל פרויקט הדמיה ישנם סבבי הערות מוגדרים מראש המאפשרים ללקוח להעביר הערות על גרסאות טיוטה טרם הפקת ההדמיה הסופית. באופן הזה נוצר קשר בין סטודיו הדמיות אדריכליות ALVARO ללקוחותיו המבוסס על תיקונים ודיוקים של ההדמיה עד להגעת התוצר הסופי העונה על כל דרישות הלקוח בכל סוג של פרויקט.



הדמיית פנים לתכנון חדר ילדים, בתכנון חברת Infuntasy, ו ⒸALVARO

עם האצת קצב ההתפתחות הטכנולוגית, סוג הדמיות נוסף אשר אנו בסטודיו הדמיות אדריכליות ALVARO מציעים ונהפך יותר נפוץ הוא הדמיות מציאות מדומה VR (מציאות מדומה). הדמיות מהסוג הזה משמשות מגוון רחב של לקוחות דוגמת יזמי נדל"ן, גופים מוסדיים וגופי בטחון והצלה, גופים חינוכיים, ובעלי חנויות. השימושים מגוונים גם כן ובן היתר מונים שימושי הדרכה וחינוך, שיווק ומכירה, קמעונאות ומסחר מקוון וכן שימוש לצורך ארועים ומפגשים חברתיים. למעשה הטכנולוגיה והשימוש בה נמצאות עדיין בראשית הדרך וניתן רק לשער שמגוון הלקוחות והיישומים ילך ויתרחב עם הזמן. הדמיות VR הן הדמיות המאפשרות לצופה לחבוש משקפי תצוגה (Head Set) אשר דרכם יוכל לחוות ולנוע בתוך החלל המוצג. הדמיות מהסוג הזה נעשות בתהליך שונה מהפקת הדמיות חוץ או הדמיות פנים ובתוכנות שונות ומצריכות ידע והתמחות בתחום שהולך וצובר תאוצה עם הזמן. סטודיו ALVARO עושה שימוש בתוכנות העדכניות לצורך הפקות VR מהסוג הזה ומציע שירותי הפקה הטמעה והדרכה על אופן השימוש בהדמיות VR. מדובר בפרויקטים בעלות גבוהה ביחס להדמיות רגילות שכן הן מציגות את כלל החלל ולא רק תמונה של מקטע מהחלל ובשל כך מאפשרות חווית שהייה ושיטוט בתוך החדר המוצג. הפקת קבצי ההדמיה כרוכים בעיצוב ותיכנות של קובץ אפליקציה המוטמע על מחשב ומוצג דרך משקפי התצוגה. עם שימוש במחשוב ובחומרה הנכונה ניתן להשתמש בהדמיות בעזרת סט משקפי תצוגה באופן נייד המאפשר שימוש והצגת הדמיות VR בימי מכירות ושיווק של פרויקטי נדל"ן.



משקפי תצוגה להדמיית VR

סטודיו הדמיות אדריכליות ALVARO מתמחה בהפקת הדמיות מסוגים מגוונים ולצורך יישומים שונים, על לקוחותינו נמנים יזמי נדל"ן, מעצבי פנים, אדריכלים, חברות הנדסה, קבלנים וחברות רהיטים. אנו יודעים להציע תהליך עבודה גמיש המתאים לצרכי כל פרויקט תוך עמידה בלוחות הזמנים צפופים. כל הדמיה בסטודיו הדמיות אדריכליות ALVARO היא הדמיה פוטוריאליסטית באיכות גבוהה המדמה את המציאות באופן הקרוב ביותר תוך שימת לב לפרטים הקטנים ולדרישות הקפדניות ביותר של כלל לקוחותינו.ְְ

bottom of page